torsdag 28. oktober 2010

En fin kveld...

...Jepp, jeg har hatt en utrolig fin kveld på Langevåg bedehus. For en god tid tilbake siden ble jeg spurt av Anne Grete, om jeg kunne tenke meg å lage blomster på en så kalt "damenes aften". Det kunne jo være morsomt, så jeg sa ja...etter hvert begynte jeg å lure på om det var så lurt, for det er i sånne stunder man kommer på hvor sjenert man egentlig er ;-))

Dekorasjon i rosa, lilla og rødt, vasen er fin å se på og ikke minst rimelig, den trenger heller ikke være fylt med blomster hele tiden...

Men, dagen kom, nå er den overstått, og jeg angra ikke et sekund. Det var en massevis med flotte damer, fin lysbildefremvisning av vakker natur (hvor var det?? kunne tenke meg en tur dit!!). Elisabeth fra Biblioteket var der meg flere fine ideer til lesning, og til slutt, men ikke minst et fantastisk kaffebord!!
Fikk en ny kakeoppskrift av Grete, takk for den, skal prøve den på neste klubbkveld!!

Jeg bestilte meg et armbånd som jeg gleder meg til å få, det var bare utrolig flott!!

Jeg hadde laga opp en del før jeg kom også laget jeg en del der, slik at de kunne se hva jeg gjor...Tok noen bilde før jeg starta, så tenke jeg kunne dele de med dere...

Lyng pynta og satt i lilla potte...

Hvit lyng som er pynta og potta er tatt bort og molda surra inn med mose og lav tett hvit dekorasjon...


Amaryllis i glassvase, dette er bare så enkelt og vakkert. Om du har en glassvase (trenger ikke være så stor) så kan du ta den med til butikken, så lager vi den til. Det er ikke nødvendig å kjøpe ny om du har noe lignende. Dekorasjon med hortensia i front...

Ønsker dere alle ei fin og koselig helg ♥♥♥
Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. masse fint som vanlig Anja:)) me ka e d lyngen står på? e d skiferhelle? såg utrulig stilig ut:))klem å god helg!:)

    SvarSlett
  2. Takk takk Trine :-))
    Hadde skreve en kommentar ej, men ser ut som den ikkje he komt med her...
    Jepp, det e skiferheller, det e så fint/tøft å pynte med dei ;-)
    Klem -Anja-

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...