søndag 7. februar 2010

Kurshelg for mor...

...jepp, i helgen har jeg vært på NKK kurs, Oppdrett del 2 med Astrid Indrebø og Hilde Bremnes, to damer som det alltid er kjekt å bli "underholt av"!! Innholdsrikt kurs, noe av det samme som var i kursserien hund og helse mot år 2000, men dette er ting man ikke kan høre og lære nok om :-) Gleder meg allerede til neste gang jeg kan gå kurs med de!!

Ellers har vi hatt omgangssyke i huset hele uken, så var litt bekymra for at jeg måtte stå over kurset...men det holdt bra, måtte gå en liten time før det var slutt søndag, da far i huset hadde begynt å spy...Denne sjuken vil jeg IKKE ha!!

Etter jeg kom hjem var det middag hos svigers, Tom`s far har bursdag i dag, så da var det kake og kaffi etterpå, Katja er i form igjen og var spennklar for tropisk - hennes favoritt blant alle kaker :-)

Katja ville hjelpe til med vasking av hunder og etterpå har begge barna børsta dem på omgang. Barna synes det er morsomt å hjelpe til og hundene liker å bli dullet og stelt med, spesielt av barna, da de får ekstra masse kos med de....Her er bilder av Katja, Tim Are & Lisa


Bilde - Tim og Katja børster Lisa på kjøkkengulvet...

Nå etter barna har lagt seg, skal jeg prøve å slappe litt av, men må rydde litt innimellom :-) Så må plantane mine få litt vann. Vi har fått inn myrteplanter på jobb og det måtte jeg jo bare ha meg en av. Lekre er de, men trenger litt ekstra med vann nå som vi "fyrer" såpass mye og har det godt og varmt inne...Håper å skal få komme meg litt på jobb den kommende uken og ikke minst håper jeg det kommer en del varer inn døren!!
-Anja-

Bilde - Myrte på stamme...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...