onsdag 3. november 2010

Langåpent...

...I morgen torsdag 4/11 har vi åpent til kl. 21.00, fredag 5/11 til kl. 18.00 og lørdag 6/11 til kl. 16.00...
Vi begynner nå ta frem litt advent og jul og det er kommet inn fine varer. Det skjer mye i Langevågen denne helgen, så håper vågen fylles med folk...kjekt med litt liv og røre :-))

Det er litt igjen på tilbudstorget til 1/2 pris, ellers har vi mange gode tilbud, både i gave og blomsteravdelingen - Blant annet store flotte orkideer til kr. 159,- Guzmania kr. 69,- og i morgen får vi inn flotte 10 pk. roser til kr. 79,-

Torsdag og fredag får vi besøk av Hatlebakken Barnehage som skal selge vafler på torsdag og kake på fredag...De kommer ca. kl. 10.30 - så besøk oss for en koselig handel og en kopp kaffi, så støtter dere opp om prosjektet "Hope of Mercy"...

Ønsker dere alle en fin kveld...
Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. Lykke til med langåpent´et(hmm rart ord) i dag og resten av uken,håper mange tar turen innom deg og alt det fine også Anja :))))
    Og om du titter inn på bloggen min har jeg noe på lur til deg:)))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. TUSEN TAKK Tove, for gode ønsker, hilsen og ikke minst en award - den satte jeg stor pris på!!
    Skal ta meg sammen med blogglesing, slik at jeg får gitt den videre :-)) Klem...

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...