torsdag 12. april 2012

Snorkling på Ko Lan...

Ej har vel aldri snorkla før men ein gang må vere den første med alt…så ej kjøpte meg «utstyr» og prøvde. Fleire russera prøvde å sei nåkke til meg som ej overhode ikkje forstod anna enn at det var nåkke svart piggete greier.
Prøvde litt men var veldig usikker, heilt til ej traff en koselig canadiar, han kunne fortelje meg litt og det resulterte i at ej fekk sjå masse og det var ein utrulig opplevelse.
Dei som var på land prøvde å følgje med meg, men det var visst ikkje så lett då ej ikkje var masse synlig.
Skrapa meg opp på korallane då ej fleire ganga søkte ly der for båta og vannskutera...jaja Anja på tur aleine då er det ein del som kan skje ;)))
Ej var så heldig å få låne undervanns kameraet til min kjære bror Narve  Alt var nytt på denne undervannsturen så resultatet vart nåkk ikkje fullt så bra, men vil likevel dele litt med dåkke…

Ein piggete russer...

Håpe dåkke likte veffal litt av turen...
Eventyrlig helsing frå Ko Lan…
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...