søndag 21. juli 2013

Sommarminne frå instagram ♥

Bilde frå Svarterudtjernet like ovanfor hytta vår...
 
Det har igjen blitt massevis av bilder frå tur og vil dele ein del av dei her med dåkke etterkvart…men først kan eg dele nåkken frå instagram, for der har eg lagt ut ein god del i løpet av den siste tida ;) Nesten så eg har blitt «hekta» eg har jo alltid vore glad i å ta bilde og no har eg begynt å bruke telefonen til bildetaking også og med det kan eg lett og fort dele bilder på instagram!!

Legg gjerne ein tur innom vakre Blaafarveverket med den herlige atmosfæra, dyr, god mat...
 
To eventyrlege dagar i Dyreparken i Kristiansand!!...
 Skjønneste Katja vår...
Her har vi jo sjølvaste Kaptein Sabeltann og den sorte dame...
 
Kva med ein herlig, rolig og avslappa dag blant flotte dyr, herlig natur og blanda lukter i Bjørneparken i Flå!!...Her fårdu ein fin dag du minnast lenge...
 

Ønskjer du å følgje meg der er det berre å legge meg til på anjasskatter på instagram, kjekt om du vil følje meg der og håper eg kan gi deg litt inspirasjon eller berre glede av å sjå vakre blomster, dyr, rare ting eller herlige barn ♥♥♥

Ha ein fredelig søndagskveld ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...