onsdag 26. april 2017

Medaljens bakside...

I går kveld var det igjen litt "terapi" å skrive ned tankane sine, og som så ofte så blir det ikkje posta.
Men, her er litt relevant informasjon!......Som så veldig mange både nære og fjerne venna som ikkje skjønna og trur eg "melde meg ut" men det er faktisk berre at i perioda så makte ein ikkje. Som eg har skivd før eg har ikkje gips, eg sit ikkje i rullestol - ja men den hadde vore her om eg ikkje klarte å bite tenna saman å trene og jobbe så hardt eg gjer for å halde meg oppe!! Så om det trur at eg går alle turane kun for nytelsen så er det heilt feil. Eg elska fjella - og veit de kva det beste med dei er? Det er når eg har skreke meg opp x-antall høgdemeter så kan det vere at adrenalinet mitt gir meg ein følelse av smertefriheit i ei 5 minutts tid!! DET er faktisk fantastisk og verdt dei dagane eg eventuelt ligg etter slike tura!!...
Så kvifor ein klare ein ting og ikkje andre er ikkje så svart/kvitt og jækla enkelt så folk trur ;)

Det her skulle ikkje vere ein "klagestatus" men kanskje greit å vite for ein del...

Eg speida etter skikkelig vår o sommar når snøven i gfjella slepp taket! Måtte det bli mange nye og flotte tura i år!!...


*********************************************

...Ja tru det eller ei så har alt ei bakside!...Eg vil sjeldan innrømme det at alt har ei bakside, men slik er det. For meg vil det nok ta på å ha valpekull, men alt det gir meg med glede når vi har valpane og det å få sjå dei vekse til, tilbakemeldingar frå valpekjøpera og kunne gi hode råd etc. Det gjer det liksom verdt alt - det at eg kan få overlevere eit nytt familiemedlem til nye heimar gir liksom livet meining.
Gidd ikkje klage, men fy faen for eit helvete dinne kroppen er!! Eg er tidlig i seng, mykje oppe om natta og i gang igjen mellom 6-7 kvar morgon. Eg kan ikkje velge kor tid "anfalla" kjem, men vil helst ha dei når eg er aleine men så heldig er eg ikkje kva dag! Her ein dag i påska ute på verandaen kom eit skikkelig eit og det tok tid å kome seg, og det var verts for Tom. I dag kom det midt i gangen utanfor rommet til Tim are når han hadde besøk :/ Trur ikkje dei skjønte så mykje, men det gjor Tom og Katja!...huff sorry, lika ikkje at det skal sjå meg fult så dårlig.
Å berre det å rydde litt huset i dag har slått meg ut.........gubben er skjelven, Katja irritert på lega som har gjort alt så mykje verre!! Ho meine eg burde reise til USA for der er dei så mykje betre og folk blir meir frisk der :)))
Har ikkje tenkt meg noko "helsereiser" i løpet av dei fire første månadane veffal!! Sjølv slik eg er no så håpa eg det blir valpa på Nora  Det er fullstendig galskap og eg veit det då vel, men det er ein av få ting som held meg oppe. 
Den lille familien min, og hundane (med alt det gode det bringe med) er det som gir meg livslyst og får meg opp kvar dag!!
Skulle ikkje tru at det her som skulle hjelpe vart så fatalt...eg prøva å la det ligge, men innimellom klare eg ikkje sleppe tanken at det her skulle gå an!?.. 
Eg har hørt og lest om folk som har gjort det samme og er smertefri i dag og det er FANTASTISK - og eg begripe berre ikkje at fleire feila kunne oppstå med meg...

Så til det eg skrive for i dag...om du er ein av dei som ringe og eg ikkje svara så kan det vere eg er opptatt i ein telefon eller rett og slett slått telefonen på lydlaus for å få slappe av. I dag fikk eg ein telefon av ei hyggelig mann som ville tilby meg noko som kunne hjelpe og i tillegg tjene penge. Eg er beklageligvis ikkje interessert i å bruke energien min på det, sjølv om han meinte at eg fikk meir energi av det. No er kroppen min meir kompleks enn berre "vanlig" rygg etc. slik at så enkelt er det ikkje.
Eg sa rett ut at eg vil bruke tida mi på det som virkelig gir meg noko og gir meining til meg og mine. Ja men penge da? PENGE ER IKKJE ALT HER I LIVET! Ein må ha så ein klare seg, meir er ikkje så viktig!! Eg skulle heller betale mykje for å få tilbake livet mitt enn all luksusen for å få meir penge!...

Eg innrømme at eg ikkje er fan av lausprat og så veldig sosial slik ting er, så derfor unngår eg nok folk og det som får meg til å "stoppe opp"... Tom lurte på om eg har blitt folkestygg!? Å eg svara ærleg ja i perioda er eg nok det ;) 
Legen på Ullevål sa eg ikkje måtte bli ho "verdo hundekjerringa som kun er på tur" Innimellom er det val akkurat det eg er hahaha.... :))
Så eg bruka no energien min på barna, og dei firbeinte så får alt anna vere for min del ei periode...
Til helga skal eg kjøre Katja til Lillehammer på cup, ho vil ha med mora så då prøva eg...men skal vi kome oss heim kan eg ikkje ligge kvar som helst ligge og ligge, eg sit nesten i senga og då er det greit med motorseng, så derfor kjøre eg på hytta med kjend seng å ligg der for då er eg ikkje for langt unna om det er noko. Går glipp av to kampa laurdag, men opp igjen søndag morgon og får med meg dei kampane som er då.


Så slik er det!...heilt ærlig er det forjævelig, men må tenke på dei positive tinga som er, og nemne eg dei masse og dele det positive så blir det faktisk lettere å vere meg enn om eg berre lot vere å dele noko.
Gler meg til i morratidlig...stå opp og beundre dei i bingen med ein kopp kaffi ♥♥♥ 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...