mandag 16. januar 2012

Farge på kjøkkeninnredning!?

Jepp no er det nok ikkje så alt for lenge til (håpa ej!!!) at eg skal begynne på oppussing av kjøkkenet...Frå dag 1 har eg vert missfornøgd med fargen, så eg har holdt ut lenge nok med det :) Men no er det store spørsmålet............F A R G E!?  Kva skal eg velge der er jo såååå mang nyansa! Ser det for meg korleis eg vil ha det, men tenkte eg kunne legge det ut her og kanskje få nåkken gode tips og kanskje link til bilde ;))

Vi likar oss på kjøkkenet alle sammen og barna er ivrig når dei får hjelpe til...kjekt er det når dei også kan få vere med på "oppryddinga"...Her er Katja og Tim Are på kjøkkenbenken i desember...


I dag er kjøkkenet i mørk eik og det skal etterkvart bli godt å få det litt lysare, ikkje så store viduet så der er ikkje så masse naturlig lys heller...Du kan kanskje sjå litt av fargen på dette bildet her og då skjønna du skikkert at eg vil ha ei endring..!


Ha en fin dag ♥ ♥ ♥
Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. Jeg synes sånne "snille" grønnfarger er kjempelekkert på kjøkkeninnredninger, men det spørs jo hva dere liker og hvilke farger som er i huset forøvrig! Lykke til med valg av farge.

    SvarSlett
  2. Hei & takk for hilsen :))
    Har fått en del meldingar på ka farge ej skal ha.......men har ikkje bestemt meg enda,hadde vert kjekt å få begynne snart, og då blir det sjølvsagt bilder her!!

    -Anja-

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...