mandag 20. mai 2013

Instagram


I går hadde vi ein herlig dag der eg vi var ute frå før ni på formiddagen til klokka nerma seg halv ti på kveden...Vi beisa, planta og kosa oss med pizza etc...
 
...Jepp, no både huska eg at eg er der og ikkje minst brukarnamn og passord ;) Kan ein kalle det at ein fekk dilla etter ein dag!??
Denne gangen tok eg same namn som bloggen min og det blir nok til at det blir blanding også på instagram med barn, hundar, butikk, huslige syssler og litt mat :) så om det kjem bilder på instagram som nåkken ønskjer oppskrift på kan eg berre legge det ut på bloggen her…
Vil du søke meg opp ligg eg under anjasskatter med lukka profil men vil sjølvsagt ha følgjera da ;)

Nåkken bilder frå starten av mi “instagramferd” – skal tru om det blir fleire!?...
 Bestefar på gråtassen, tulipan i hagen og fått på fontena med vann og lys...
 Blomster til Ferdinand sin barnedåp...
No er mandagen godt i gang og dagens bolla er ferdig og vi kan nyte sola ute...

Ønskjer dåkke alle ein herlig dag!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...