mandag 6. oktober 2014

Picture of Lynx - Gaupe på Langedrag

Følge opp med bilde frå eventyrlige Langedrag her kan de sjå bilde av ulv...
Kvar gang vi har vore der har eg vore i ulvegården, derfor har det ikkje blitt inn til gaupene. Men i påska for Tom og barna på "Revecamp" og dermed kunne eg spandere ekstra med tid på meg sjølv ;)
Skikkelig irriterande at kameraet skulle streike der inne, men fekk nåkken bilde likevel...
He kan du sjå Ulven ♥
Her er bilder av Fjellreven ♥
Her kan du sjå Elgen ♥

Staselige dyr som eg aldri har sett i naturen...men Tom var så heldig å "gå på ei" ytanfor hytta ♥

 

Så måtte det gå litt i svart også ;) Det er fantastiske dyr som eg gjerne vil sjå meir av, så dette blei nok ikkje mitt siste besøk i gaupegården om eg får det så eg ønska...
 
 
Ha ein dyrisk dag ♥♥♥
Klem -Anja-
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...