lørdag 13. desember 2014

Det nærma seg!!...

...med stormskritt valping og du steike kor fort tida har gått!! No er det knappe to veker igjen og "Nora" begynne å bli ganske stor og trappa ute flyge ho ikkje lenger ned, no går ho ned...og når husfolket henna sei det så ser eg ho for meg der ho "sklir" ned trappa som den elegante dama ho er! :)
 Meeeget dårlige dilder, men det visa da ei større utgave av herligste "Nora"...

Du så eg gleda meg til å få "dette" hovudet inn igjen i huset...Ja Nora for ei stund og gjerne ei datter for lang tid ;)
Eg og Katja var innom dei ein tur i går for å sjå ho og helse på...neste veke, jadda har avtalt tirsdag men då er det juleavslutning med Katja så må endre den timen. Time for røntgen og telling av valper, greit å vite om eg for første gang skal bli usikker på om det står igjen ein. Vil jo ikkje unødig tilkalle veterinær i jula...litt greit å vite også om fødselen blir når eg fyke rundt i siste handlekaoset på butikken og set sammen buketta medan eg har Tom og Katja på tråden for å bite kor det ligg i leia!!...Eg håpe sjølvsagt det kjem i litt betre tid, men ditta veit ein aldri! Det var jo på denne paringsturen tanken om butikk begynte å rulle så eg får ikkje klage på tidspunktet ;)
Etter å sett det flotte bordet til Bjørg med fantastisk azalea har vore litt innblanda i utforminga da ;) så er det på tide eg får mi inn i stua...Det får bli enda meir jul på søndag. Fint med kontrasta kvit vakker azalea og ein svart herlig snute...

No i kveld fredag har vi vore å spist deilig kvelds inne med mamma og pappa der vi feira bursdagen til mamma ❤️
Matbordet dekka...

Julestjernas dag kjem som alltid på bursdagen til ho mor 12. desember...I tillegg må det lagast dekorasjona :)

No er klokka runda og vips er det lørdag igjen og no skal augene få kvile...


Sov godt rundt om i kvart eit hus og kvar ein heim, måtte dåkke ha gode og fine draumar ❤️
Klem -Anja-

Jaja, det kom ikkje ut på nettet før laurdag morgon...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...