søndag 4. januar 2015

Første bilda...

...av kvart enkelt hovud blei berre ein liten impuls greier no i kveld. Eg vaska valpekassa og hadde lagt valpane i ei kurv, gjekk ikkje lange tida før dei nybada barna våre hadde laga fin plass til dei i stua. Eg hadde ikkje batteri på kameraet mitt så det blei bilde i dårlig lys med telefonen, men det var liksom berre å få gjort det og Tim Are hold villig opp nesten alle 9!! Innimellom var han opptatt av å bygge hytte til Nora og blei uttissa på den 7ènde så då måtte eg spørre fint på dei to siste ;) Ikkje akkurat lett å få det til, men men lova at eg skal få det betre etterkvart.
 Lilla tispa først ut i dag...
Gutten merka med gult band...
 
Du syns kanskje det er rart at han er merka!? Jadda, men det skal jo ikkje vere forskjell, må ha band han også og det er grønt ;)
 Raud tispe...
 Brune skjønne gut...
 Denne guten har svart band...
 Ei oransj lita frøken...
 Sjølvsagt ei jente med rosa band...
Blei ikkje skarpe bildet av den grå hannen, men omsorg frå Tim Are fekk han først, så droppa han aleine i matfatet til Nora...


Etter at eg i vår sendte frå meg mange valpekjøpere som vi hadde på liste då det var usikkert om vi skulle ha eit kull med det første ja, for eg skulle vore på Ullevål å operert istaden, men pytt det tek vi seinereMen, vi har fått mange henvendelsa av folk som ønska seg ein herlig flatvalp...Vi er alltid spent på korleis dei nye kjøperane er og om vi klare å gi rett hund til passe familie. Vi har ikkje bomma enda og håpe det går fint denne gangen også!

De vil nok få sjå betre bilde etterkvart...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...