torsdag 2. april 2015

Kjøleskapgraut

Så godt og steike enkelt!!
Har ikkje slått meg på det før no pga at eg har vore såååå glad i vanlig havregraut til frukost, men innimellom er barna litt lei av det og då slepp eg å koke berre til meg...Etter at venninna mi "bomba meg med snappa" (eit par stykker var det vel) så heiv eg meg på for å gjer det enklere, så håpa eg barna vil prøve etterkvart som det på sommeren blir det for varmt for varm graut...

Så kvifor ikkje berre gjere det enda enklere med å berre hive saman melk og havregryn på kvelden og litt stæsj på morrakvisten, og vips har du herlig god og sunn frukost...Viktig med nåkken sunne måltid i ei påske som elles byr på masse snop og tunge måltider...
For meg er det viktig at det er god grautkonsistens... ;)
2 dl lettkokte havregryn
2 dl mandelmelk
Settast kjølig i serveringsskål over natta...

Pimp den med det du ønska, men eg bruka kanel, (innimellom) bittelitt akasie honning, blåbær og jordbær...bringebær er også sabla godt på ;)
#gogreen Starta alltid dagen med matcha og spirulina...
Katja har malt på egg og kjempefine er dei!! Ekstra kjekt no som all påskepynten er på hytta og vi er heime i år...

Ha ein herlig frukost eller som meg i dag god lunsj ❤️ Herlig påske...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...