lørdag 17. oktober 2015

Endelig!!!...

Jaaa endelig er vi på hundejentetur igjen!! Å såååå herlig at vi klarte å ta turen, har hatt planer lenge og i dag berre skulle vi (egentlig godt beregna at tre dårlige daga var overstått så på betring i går)!!
Starta kl. 08.00 i dag slik at vi kunne bruke heile dagen og det trengtes ;) Vi tok ferga frå Linge kl. 09.30 og koste oss med å kjøre om Geiranger, Strynefjellet og Lom godt å skifte ut Åndalsnes, Bjorli, Lesja til ei forandring, og vi kunne vel knapt gjer det på betre tidspunkt!! For Skjåk og Lom kunne vise oss ei fantastisk stemning av haust og frost... Eg var heil overveldande av magien og blei ikkje metta så eg babla og babla om kor vakkert alt var "Katja, sjå kor fantastisk!" "Ja nyyydelig" eg kikka litt bort på ho... "Ja eg er berre ikkje fult så opptatt av naturen som deg."... Hahaha ho kan å få sagt det. Men ho var også betatt av alt oss såg og den frostrøyken då vi stoppa ved Skjåk kyrkje i -6 grader...
No er vi på veg!! ❤️ Ferge = gå gå gå...
Veldig viktig å halde seg varm på føttene, og i ryggen så då er det ull og setevatme 😊
Knuten...
Fantastisk stemning over Strynefjellet...
Fantastisk stemning rundt Skjåk Kyrkje...
-6 grader viste det nesten heilt til Vågåmo...
Sjølvsagt innom bakeriet i Lom...
Lom Stavkyrkje...
Winter wonderland 💙 julestemning her nesten...
Middag på Strandtorget og Katja klarte sjølvsagt ikkje all denne ribba, så ho skal ikkje bestille det fleire ganga sa ho ;)
Bobbyen vår er fantastisk å reise på tur med, så blir det spennende å sjå han i hallen med så masse "ståk" på ein gang...
Katja storkosa seg og det gjer mamsen også...

Etter mange tima vel framme på hotellet fikk vi kveldsmat og har berre kost oss!! Bobbyen er ei fryd å ha med seg (så lenge han ikkje tek senga vår)... Så håpe vi dagen i morra blir super ved ringen!! Gleda oss til å hilse på hundefolket igjen så åpa vi den unge lovende på 9 1/2 mnd får ein fin kritikk :))

Så utrulig glad for eg kom meg på tur og det med verdas beste jente og firbeinte godgut ❤️❤️❤️