lørdag 9. april 2016

Spennklar!!

Frista veldig å vere ute i hagen no...ute å lufta hunda og slik såg det ut :)

Å lufte hundane etter ei frostnatt og med nysnøven nedi fjella så er det første ein tenke "i dag blir ei vakker dag"...Å sjølv kor lyst eg har ut i hagen for å ordne og styre så må eg ta det igjen ved neste solskinsdag. 
Har lest meg nåken ganga gjennom dei tre utgåvene av "Genetikk, Avl og Oppdrett"...

For uansett så skal den faktisk tilbringast inne og det er eg veldig klar for!!
I dag begynne oppdretterskolen - det som tidligare var hund og helse mot år 2000 - eller genetikk avl og helse. Eg var på mitt første kurs med Astrid Indrebø og Hilde Bremnes for mang år sidan og fulgte alle kurs dei har hatt i Ålesund (som har vore oppstartsby for alle kursa). Første gang eg skulle presentere meg var eg meget ung og hadde to hannhundar "ja, du veit at duu må ha ei tispe for å drive oppdrett" :) blei eg spurt om...å planen var der, men eg var ikkje komt så langt men kunnskap ville eg gjerne ha med på vegen ;)

Etter ein del kurs om emnet, ekstremt mykje lesing, (nåkken kull gjennom dei siste 1 åra) er eg klar for nye kurs og spennande med nye kurshaldera...sjølv om eg nok vil sakne dei to som har gidd meg og mange andre så ufattelig mange gode og innhaldsrike kurs!!...

Kjekt med litt fagleg påfyll rett før eit kull til...Eg er såååå klar for valpefødsel om halvanna veke :)
Oh just give me some refills of genetics and breeding!...
Ha ein innhaldsrik dag!!
Klem -Anja- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...