lørdag 7. mars 2020

Oooh La La La

Herligste «Abi» Kvasneset’s Oooh La La La er 2 år i dag 💖 


Heilt utrulig kor fort tida går, og ikkje minst spesielt at eg sat eller låg på eit hotellrom i London og fulgte med på fødselen heime. I tåka tok eg med meg Joey på toget, så undergrunnen og stoppa av alle ting på Oxford Circus og endte opp midt på Oxford Street!! I og med O-kullet nett var fødd var det ei fin tispe i Tromsø, Keela som på papiret heite Kvasneset’s Oxford Street 🐾 Gratulere alle i O-kullet med dagen..!!! 

Dette kullet er etter «Keesha» - Kvasneset's In Case Of Christmas som er etter SEU(u)CH NOUCH C.I.E. WW-14 DKV-14 JEUW-13 Caci's Hit The Road Jack «Rebus» x Kvasneset's Himmelske Honoria «Nora»
Faren det er «Blossi» - VDHCH Silkmann`s castle No One`s Better No 5 som er etter C.I.E. SEU(u)CH NOUCH SEVCH KBHV-09 EUW-10-11 WW-10 Caci's A Boy Like Daddy «Ryan» x VDH CH Elding`s Fire No.8 Of Silkmann`s Castle «Hrapa»

  
Noko av det eg likar så godt å gjere er å planlegge for framtida, sette til live nye kombinasjonar som forhåpentlegvis kan tilføre rasen gode individ. Det gir liksom livet for meg meining og eg er veldig glad i det, og når ein gjer ting ein både lika og blir glad av ja då er det ein fin måte å leve livet på...
Det er så viktig å gjere ting som gir deg glede og eit fint og innhaldsrikt liv 💖
Klem -Anja-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...