onsdag 29. februar 2012

Skuddårsdag - frieri giveaway!!

I dag er det 29. februar det vil sei skuddårsdag og det er nesten kvart 4. år vi har det, fint derfor å gjere nåkke ekstra ut av dagen…Eg fleipar innimellom med at eg søkjer om fleire timar i døgnet men søknaden blir avslått, i dag kan eg ha ein følelse av at vi ha fått nåkken ekstra timar til å nyte kvardagen ♥♥♥

Etter gammal tradisjon var det den eine dagen i året ei jente kunne fri til sin mann, men om mannen sa nei måtte han betale ei oppreisning til ho og det var 12 par hanskar, eg vil tru at ho då kunne ha eit hanskepar pr månad og då skjule handa og ikkje visa at der var ingen ring på fingeren.
Treng du blomster til frieriet!? Det har vi sjølvsagt i butikken...
Synest det er litt kjekt med slike gamle «tradisjonar» og ønskjer å premiere dagens «beste» frieri!! Om du har fridd eller blitt fridd til i dag, fortell di historie i kommentarfeltet her og eg vil velje ut eit frieri som får ein liten giveaway!!
Eg har ikkje hatt giveaway tidlegare så det skal bli spennande...håpe det er nåkken romantiske tobeinte her ute og som også kikkar innom bloggen min 

På butikken vil vi også gjere ein liten ting, vi gir derfor alle våre kundar som følgjer oss på nett -10% på alle varer frå Rosendahl (gjelder ikkje i kombinasjon med andre tilbod)…Men husk å sei frå om rabatten i kassa!!


Ønskjer dåkke alle ein flott skuddårsdag ♥♥♥
Klem -Anja-

3 kommentarer:

  1. Ønsker dere en herlig søndag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. skulle gjerne vært med Anja,men det er dårlig med frieri...enda ;)
    Synd ikkje flere fikk øynene opp fpr give-awayen din....du får prøve på nytt igjen,for give-away´er trekker ofte flere lesere :)
    God tur til Thailand Anja,regner med det skjer snart?
    toveklem.)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hilsen her på bloggen!!
    Har vært innom den fine bloggen din Anette, skal titte innom der igjen om ikkje lenge ;))

    Gleda meg til å høre om frieriet som skal komme en gang Tove, for det blir sikkert god lesing!! Alltid kjekt å gå innom bloggen din, men ikkje alltid like bra.....får lyst å gjer litt slik og sånn, det funka ikkje bra allurat no - du skjønna sikkert ka ej meina ;)

    Det blir Thailandtur!! :)))) Reiser om ei god veke!!!! Rekke det før ej blir innlagt igjen...

    Ønska dåkke ei super helg!!
    Klem -Anja-

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...