torsdag 4. oktober 2012

Vakraste Dahlia

Denne blomsten er ein av mine sommar favorittar med sine vakre fargar, herlig form med frodige grøne stilkar. Av Dahlia eller Georginer som vi brukar mest har vi litt forskjellige størrelsar i Norge med tanke på både planten og sjølve blomsten, men eg har aldri sett så store og flotte georginer som vi fekk sjå i Venlo  Fantastisk størrelse, form og fargar!!

Georginer er beslekta med fleire blomstra, men det er nok ikkje så vanskeleg å sjå at den kan minne om mellom andre både krysantemum og zinnia…
Du kan finne dei fleste fargetonar på georginene – herlig vår, nydelig sommar og ikkje minst vakker haust…Klart er det den «vinterlige» blåfargen vi manglar her også men den er ikkje så enkel å oppdrive...
Ein fin knopp som kanskje bære preg av ei litt fuktig natt…
Herlig farge og like vakker under som over…

Kraftig blomster som går heilt rundt og med flott bladverk…
Her måtte eg berre få med kor stor dei var…
Gul er ikkje den fargen eg tek først, men eg har vel aldri sett vakrare (gul) blomster  Denne var berre heilt fantastisk  
Håpe det ikkje blei for mange bilde, men det kan jo nesten ikkje bli for mange med så vakre fargar eller!??

Ønska deg med disse bilda ein super dag  

Klem –Anja-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...