lørdag 12. juli 2014

Crazy (?) dag to!

Barna spurte om dei kunne få 100 kroner i vika om dei vaska opp, og passa på å holde hytta ryddig ☆ Klart dei skal få det...flott at dei sjølve vil hjelpe til i heimen - det var på dag to då det alltid er kjekt med forandringer frå kvardagen. Om dei har holdt hytta 100% strigla kan diskuterast, men syns dei er flinke å bidra.

Men, til den derre andre dag på hytta som har tatt litt tid å komme med...ja det er litt å gjer og ting som er kjekkere enn å vere på nett - det er sjølvsagt kjekt det ,men godt med avkobling. Det har faktisk komt litt spøsmål om korleis ditte "rosaprosjektet" mitt har gått og må derfor dele no.

Tom og Katja fekk nesten sjokk og ville mest spy når dei såg det, Tim Are var heller litt meir bekymra for om mor var heilt bra!!...Det var sjølvsagt undervegs i malinga!...
Eg kan konkludere med at eg har mange påfunn, kreativiteten av og til utenom det vanlige og eksperimentera litt med farga, matriale og former...men, eg er ikkje gal - berre glad!!
 Ka du syns, blei ikkje det stilig vel!??...
Har skjønt at disse orda ikkje har så stor betydning for nåkken...men for meg er det utrulig viktig ♥
F A M I L I E...

Rom blei ikkje bygd på ein dag og det blei jaggu ikkje dinne hytta heller...dog alle prosjekt med forbetring, oppgradering av både ute og inne, og ikkje minst snart eit etterlengta påbygg/anneks. Ting tar tid og når vi er så langt unna og ikkje er her så ofte er det ikkje alt som blir gjort, men vi tek det pø om pø og så kosa vi oss med kvar lille ting vi får gjort!...

Eg bruka mine opp og nedtura på å la kreativiteten få utspring, av og til har eg tyngre fysiske gjeremål og det er også godt innimellom. Men, dette går ikkje ut over andre personar enn meg sjølv som får utløp for sinne, frustrasjon, glede og energi. Klart mine næraste merka det, men eg tenke slik at prosjekta mine stort sett enda bra til slutt, og om ikkje er det mulig å gjere om på dei! - men sjølv Tom måtte innømme at dassen var mykje betre no enn før!! :)
Ekkje du enig vel!?...Slik kunne vi ikkje ha det vettu ;)
 

Eg oppfordra folk til å bli kreativ, vise omsorg og vere "skikkelige folk"!! Ikkje la di dårlige fortid eller ditt bedritne humør skygge for framtida eller la det gå utover andre...Ta handling over eige liv og lev det på ein god og fin måte, vi har som eg har sagt ei lita tilmålt tid her på dinne jord, så la den bli god for deg og alle dei rundt deg...

Med disse crazy bilda vil eg ønske dåkke alle ein glad dag ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...