torsdag 3. juli 2014

Har det skriftlig "verdens beste kone"!

...Jepp har jo høyrt det før, men greit å få skriftelig attest da ;)  Spesielt greit å ha nåkke å vise til når vi starta dei små prosjekta på hytta i sommer...
Men, skal innrømme at eg lika best å bli tiltalt som "kjerring"...Kone høres litt sånn derre skjørt og skaut ut greier, men kjerring kjem av ordet kjære og er litt sprekare :)
Heilt fantastiske roser som eg skal ta med på hytta...i mellomtida nyte eg dei her heime så utrulig kjekt og koselig å få blomster...
TUSEN TAKK mamma og pappa, Eirin og Adrian for fantastiske roser!!...
http://anjasskatter.blogspot.no/2014/06/go-with-fl.html
Bilde av vår lille familie tatt på Flø søndag 29. juni 2014...Trykk på bildet for å sjå bilder frå flotte Flø!!..
 
Vi har hatt besøk av Ferdinand, Eirin og Adrian, koselig avbrekk i den planlagte pakkinga. Eg jobba alltid best under press og har for god tid til pakking enda ;) Eg og Katja kjørte for å hente Tim Are og handle litt, i mellomtida hadde Eirin og Adrian vore tilbake med presang til oss - nydelige roser og ei 6 pk. ♥ til stor glede te både kjerringa og gubben!!

Dagen i dag har gådd med til alt for masse dill og dall...nåkke som Tim Are syns var litt dumt for at no må vi vente til laurdag med å kjøre austover. Jaja, eg skal på behandling i morra så då hadde det blitt ut på dagen likevel, for eg må jo innom mamma og pappa på lunsj etterpå... 

Tim Are har også hatt sin siste dag i barnehagen i dag!!........litt vemodig å tenke på, men no begynne snart ei ny epoke for han. Han fekk ei mjuk avslutning med sein start dei siste dagane, Gråtass var med til framsynng på tirsdag, i går var han med papsen på jobb og i dag var det seint på barnehagen for innom å kjøpte litt sjokolade og blomster før barnehagen...
Etterkvart for vi til Sunde for å hente ein utepeis som Tom kjøpte av ein kollega - jepp, det er grunnen til mitt lille prosjekt på hytta...er så glad for at det ikkje var eg som fekk ballen til å rulle dinne gangen kjære ♥
Eg og Katja rakk akkurat Fargerike i Breivika der dei klarte å blande ein farge tilnærma den vi ville ha, er såååå spent på å sjå om det blir som eg har sett for meg!..
Tilbake på sunde å spiste sein middag og litt avslapping med Allsang på grensen i godt selskap.

Fin dag og "i gode og onde dager i 15 år!" ♥♥♥
Ingen kvardag er lik og godt at her er litt "normal galskap" med ein god latter, fin diskusjon, sprøe påfunn, kvalitets tid og hjerterom ♥♥♥
Måtte vi få mange innhaldsrike og litt sære år - akkurat på vår måte...
Elska deg kjære mannen min ♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...