tirsdag 24. november 2015

Det går framover!!...

Litt av overflatene vi miksa med...Det er spennande asså ;)

...og det gledast!! 
Eg har satt meg som mål å vere inne andre helga i advent, ja sjølv om eg helst vil inn til første!! :))
Vi er sjølvsagt ikkje ferdig, men det viktigste er å ha ein plass vi alle kan sove, kjøkken til å kose seg på og stua til å samle opp ein haug med folk!! Jadda, for eg er ikkje heilt folkestygge enda og tek imot besøk etter vi har komt oss inn.

Beste hjelpa ❤️
"The wall"...
Slik ser det ut når vi montera kjøkken...og dette er berre litt av kaoset!!..
Slettes inga dårlig utsikt når ein skrur saman kjøkkeninnredning!!.

Her er snart vår nye heim...

Sjølv om det gjenstår ein del så kan eg fint leve med og ta litt etterkvart ettersom vi har tid og ork...
Søndagsmorgonen låg eg i senga å såg på dette synet!!..

No er det natta og håpa på litt berre litt søvn så er ein så mykje meir opplagt i løpet av morgondagen.
Riktig god natt, sov godt og draum masse herlige draumar ❤️
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...