mandag 21. mars 2011

PIP in store!!


Jepp, nå har vi fått det vakre PIP serviset inn døra!! Jeg måtte smugtitte når jeg var innom i dag, åååå så jeg gleder meg til å få det ”inn” i butikken. Må vel bare si at det er vel ikke eneste plassen jeg får se det, det kommer nok noe her hjemme også ;-) Ser det for meg i kjøkkenskapet våres (da ser jeg selvsagt for meg et ”nytt” kjøkken…hahaha…drømme det kan jeg!!) Det er bare så utrolig mye fint...


Her er noen bilder tatt fra PIP sin hjemmeside, ta dere en titt der, så kan dere se hva dere kan vente i butikken. Skal komme tilbake med ”egne” bilder så snart de på butikken har pakket det ut…Jeg gleder meg veffal!!

Det er et skikkelig ruskevær på Sunnmøre, i dag tidlig holdt jeg og ene hunden på å flyge rundt vannet, bare motsatt veg av det vi skulle ;-) Vi ble både dyvåte og småkalde, men det var en forfriskende tur!!


Ha en fin og koselig innekveld ♥♥♥
Klem –Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...