søndag 27. oktober 2013

Har du stilt klokka!?...

...Ja i dag er dagen for å endre frå sommar til vintertid, er du kanskje ein av dei som blir like forvirra kvar gang og ikkje alltid veit kva veg den skal stillast!? Ja, kan hjelpe med vegen - den skal alltid stillast mot sommaren ;)
Våkna aaaaaalt for tidlig i dag, ekstra tidlig når klokka skulle ein time tilbake!!...Låg ei stund å las så kjem Katja med det glade bodskap om at ein hund hadde væt dårlig!! Det skjer heldigvis ikkje ofte, men når det skjer er det nåkke skikkelig, ja D R I T T!!...

Ferdig vaska, lufta hunda og ordna litt, god søndags frukost og litt filmkos på soffan før vi tok turen inn til besta og besten for deilig lunsj, fersk og lunken hummer og krabbe!!...
Tom vinter klargjorde båten og så fikk vi mors heimelaga kjøttkaker og barna plukka bjørnebær til dessert...
Vel heime var barna kjapp i dusjen før dei stupte i badet...papsen fekk ikkje komme inn før lokket på badestampen ute var av ;) 
Kva kan vel vere betre enn at barna plukka bjørnebær i hagen til besta og besten!... Mmmm deilig varm og god bjørnebær over kald vaniljeis...

Når eg først er inne på det med klokke kunna eg tenkt meg ei slik stor ei som vi har fleire eksempla av på butikken...Men ikkje har eg egna plass og veit heller ikkje kva eg eventuelt skal velje ;)

Bilder frå eine kråa i butikken...

Håper du har hatt nytte av ein time ekstra i dag, det hadde veffal eg...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...