tirsdag 26. august 2014

Du vakre Vestland


Etter å ha vore vekk nåkken veker på hytta og så lagt dårlig nesten ei veke, var det herlig å endelig kunne ta seg ein tur å nyte verdas vakraste utsikt!!...
Eg får ikkje nok av dei fjella her, så på hytta vår på Vikersund har vi eit bilde hengande på stua berre for å minne meg på dei vake fjella.
Her er "Pekka" Bajasson med vakre Hjørundfjorden i bakgrunnen...
Fredag var det behandling så herlig "frukost" med mamma og pappa, etterpå tok eg og mamma med oss "Pekka" på tur og det rakk eg akkurat før eg skulle hente Tim Are på skulen.

Håpe du kan nyte vakre omgivelsar akkurat der du er ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...