onsdag 28. februar 2018

Engasjer dåkke NO!...

Denne saka ser litt mørk ut, men vi kan ikkje gi oss før vi har fått dei til å snu...og då kan vi nyte ein sunn fjord i månelyset også i åra framover!!...

...før det er for seint!!..
Det er faktisk NO vi har all grunn til å engasjere oss i denne saka som skal behandlast i kommunene.
Eg skal innrømme at det ikkje er ofte eg engasjera meg og veffal ikkje så sterkt som i denne saka. Når det er sagt å er det no vi har muligheit til å ha ei påvirkning på kva natur vi vil omgi oss med om 20 år!!


Eg skjønna at ikkje alle vil gå rundt som ei "miljøskrulle" (og er det det som bekymra deg så er det på tide du sleppe bekymringane om kva folk trur om deg!!) samtidig vil eg sei at det er befriande deilig å ha meiningar, stå for dei, uttale dei og drite i kva folk syns om akkurat det!....
Ja, så berre drit i det ver deg sjølv og stå for det du trur på, og veffal ikkje følg straumen som trur på at ein fjord klare å ta seg av så mykje drittvatn ;) 



Det er for seint å sei ifrå, bry seg og vise at vi vil bevare vår skatt på Sunnmøre etter at dette er satt igang!!.. 
Du tenke kanskje at du ikkje har så mykje å bidra med i diskusjonen, du tenke at det er fleire som har uttalt seg, eller du tenke at du ikkje orka å engasjere deg?
Eg skal vere den første til å sei at dette er utmattande, men litt klare vi alle å bidra med...skrive under kamanje, møte opp på informasjon, sende inn eit par linje (jadda, veit at eg ikkje alltid klare å fatte meg i kortheit, men de skal vite at eg prøva og eg har verkeleg prøvd å kutte ned!).

Du skal vite at kvart eit menneske som bryr seg om naturen vår langs fjordane her på Sunnmøre - alle har rett til å bry seg om det overgrepet som dei er i ferd med å gjere!!...
Eg ser at til og med folk frå Ålesund sida engasjera seg...då må vi å Sulasida vise at dei ikkje er "aleine", og ikkje minst vi som bur på Sunde vi må ikkje dabbe av for går ikkje Ålesund og Sula saman om prosjektet på Kvasneset så kjem det tilbake på Sunde!! Begge prosjekta stanka det av og er like ille for fjorden vår
 
Sjølv om det ikkje er snakk om 70000 PE så er det heilt feil å ha utslepp til ein fjord!!...Vi må ha dette ut i havet og då må vi vise at vi meina det!!


Eg har gått å venta på når tid datoen for informasjonsmøtet til kommuna skulle vere, og sjølvsagt vart det når eg ikkje kan!! 
Det vart som å velge mellom to engasjerande ting - naturen og hundane...dei to energikjeldane som har haldt livet i meg dei siste 7 åra!! - Skulle så gjerne komt meg til møtet, men eg skal prøve å få fulgt det via kommune TV eller pr telefon...samtidig skal eg prøve å få inn nokre spørsmål, ja eg har allereie nokre eg vil ha svar på, men kanskje kjem det opp fleire når eg høyre kva dei har å sei?
Kjeme med spørsmåla mine etterkvart...
Ha ein engasjerande kveld!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...