søndag 10. februar 2019

OMG ej dauda..!

...Jepp, akkurat no tok eg ein liten Ferdinand :)

Status på Facebook i går kveld; Kjeme inn på Facebook så står det "Hva tenker du på Anja?" Det som felle meg inn er kvifor det ikkje står på dialekt, eller veffal på nynorsk...!?
Men, istaden for å by meg med noko eg ikkje får gjot så mykje med så kan eg ha nokon tankar kring det eg las i dag tidleg...


Å då bere delte eg gårsdagens innlegg, men at det då skulle kome ei melding på innboks om at eg no kunne endre innstillingane til nynorsk ante eg ikkje! No er det veffal gjort og tusen takk for den Cecilie ;)


På aketur på Sulafjellet laurdag kveld siste veke så for Ferdinand avgåde nedover i den farta å ropte "EH DAUDA OMG OMG!!"...

Ønska de alle ein morsdag med innhald og kanskje litt nynorsk!? Ja litt vart det kanskje om du las dette i dag 10.02.2019...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...