torsdag 4. februar 2021

Vi gler oss..!

...Vi går mot ein ny vår og eg tenke, håpe og trur det skal bli ei veldig fin tid 🤍

Vi har vore og er i ei spesiell tid på fleire måtar, og då er det viktig å ta med seg alt det fine og positive vi møte på ein kanskje litt kronglete veg.

Akkurat no gler eg meg veldig og berre håpa at alt går bra framover slik at vi rundt 5. mars venta eit fint kull valpa som eg er veldig spent på å få sjå kva kan bli.

På ultralyd klarte vi å sjå 7 foster...vi klare ikkje å sjå dei som ligge heilt framme så vi kan sikkert rekne med litt fleire, og med det venta vi eit stort kull denne gong...

Keesha er for meg ei veldig god tispe, og ho har også vist seg å vere ein veldig bra avlshund...Eg har stått mellom to hundar til ho og eg var veldig usikker på kva eg skulle gå for, men hjartet mitt fikk siste ordet denne gong. For Ivar som er frå kullet etter NUCH NVCH Kvasneset’s Braveheart «Bajas» og Almanza Anything You Say «Esther» født i juli 2012 på Kennel Brynje som eg har fulgt sia dei var født!! Eg har hatt både han og kullbroren i tankane lenge og no var det på tide å gjere noko med det før det  blir for seint og sjansen går ifrå meg. Så difor falt valet på den og ikkje ein anna spesiell og god hund. Det å få Bajas inn på Keesha er for meg veldig spennande samstundes som eg har hatt Esther som bestemor ein gong før til P-kullet. Med det her er det linjer eg kjenne veldig bra og eg håpe dei vil utfylle kvarandre veldig godt...

Stamtavla til det komande kullet...

Keesha juni 2020 i Trondheim etter at ho vart beste tispe med sitt andre Cert og BIM på NRK avd Trondheim for dommar Arne Foss...
Mor: Kvasneset’s In Case of Christmas har nok fleire høyrt om før og har gitt oss O-kullet og R-kullet... 

Far: Brynje Corona Borealis - skulle ikkje vere muleg, men «Ivar» heite Corona på stamtavla frå 2012. Corona Borealis betyr «Den nordlige krone» og er eit stjernebilde som kan sjåast om kvelden på nordausthimmelen. Tenke no at det kan bli artig å forhåpentlegvis finne namn på V-kullet ✨

Det er sjølvsagt ikkje berre eg som gler meg til nye valpa, men borna telle også ned sjølv om vi for tida har ein kreativ Neliavalp i huset 🤎 Ser verkeleg fram til å få gå i vårhagen med mange herlige små rundt beina 

Håpe vi kan få glede fleire med nye gode og herlige små sjarmtroll om ikkje så veldig lenge...Men før den tid, NYT vinteren 

Klem -Anja-

1 kommentar:

  1. Så koselig :) Artig å se ultralyd bilder - akkurat som å ha en baby!

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...