onsdag 21. august 2013

Sesongen er i gang...

 
...kanskje trudde du eg skulle sei at sesongen for uten band på hund var i gang, så er det litt feil ;)  Men godt  tenkje på at bandtvangen er over for denne gang...
For no er forkjølelsessesongen i gang her i huset og mor sjølv er sylta tett, låke i kroppen, surrete i hovudet, fryse og sveitta.........ja rett og slett begynnande forkjølelse og då må eg berre ta tak med ein gang!!..

Bruka å vere flink å anbefale dette til dei som ikkje er i form, men gløymer det innimellom sjølv - men ikkje i dag...

Pina meg no gjennom nåkke av det fælaste eg har i meg og nesten så eg brekke meg. Men det har alltid hjelpt eg før og det er vel betre med nåkken minutt med grusom drikke har ikkje vore slett så gale tidligare, men i dag var det fælt enn fleire dagar med låke hals, tett og rennande nase...

Eg anbefala å koke opp 1 liter vant med 6-8 tjukke skiver med ingefærrot og 6 fedd kvitløk. Eg tek som oftast litt meir for å vere sikker på å brenne vekk svineriet, ta gjerne litt honning i slik det blir betre smak...Alt må drikkast og så fort som mulig ;)

Kan liksom ikkje spør om det kunne smake eller fristar, men vil du halde deg frisk så fyr laus...
DettinasaKlem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...