lørdag 8. mars 2014

Soverom ♥ nyvaska hus

...Deilig følelse!! Kan alltid gjer meir, men no skal vi nyte resten av kvelden i sofaen...
Når eg såg at NIB hadde utfordring soverom for mars skulle eg hive inn nåkken bilder, litt kjekt å innimellom vere med på utfordringane :) Men, først la eg ut disse bilda og dei var av litt for dårlig kvalitet så la ut nåkken tatt med fotoaparatet her. Litt dårlig lys i skumringa men prøve lell...
Elska det naturlige...lin, ull og ja gjerne ein ulv og litt elementer frå naturen.
Deilig sengetøy i lin og min favorittfarge - lilla :)

Har hatt meg litt utskifting av sengetøy, har nåkken favoritta som går igjen og igjen men då er fargen begynt å bli dårlig og greit å skifte ut...så no er det berre å kaste ein del eller spare dei til neste valpekull...
Fekk ein skjønn bukett med snøklokke av Katja i dag...
Ha ein avslappa aften...
Klem -Anja-

1 kommentar:

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...