søndag 2. mars 2014

Long December Night...

...Eller skal eg sei lang 1. mars ;)  Har i dag hatt ein lang dag der dele av min kjære familie har vore her å hatt "dugnad"...Her har dei hjelpt oss med å tømme eit fult rom etter svigermor og så blei det flytting av kommoder og skap til gubben og svogers store fortvilelse!!...
I dag var alle rundt meg så effektive eg passa mest på barna, eller kan sei lille Ferdinad at eg lova at det skal gå lang tid før eg skal slite dåkke så masse ut igjen veffal med tanke på flyttegreier!!

Trykk på bildet av "Timmen" her så får du sangen...
 
"LONG DECEMBER NIGHT"
Av Dance With A Stranger...
- fortalt av meg på min måte ♥

Eg har no gått i lange tide å nynna på samme sangen, ikkje heile tida men dinne slepp aldri heilt taket. Ligge på stranda i Thailand og der kjem "long december niiiight"......åsså tek eg meg litt i det slik at stranda ikkje blir tom for folk ;) Så ser eg utover det blå havet så går det ikkje lenge fø det igjen begnne..."Clear horizons, deep blue Mountains and the dancing Northern lights"..........dei to siste uteblir, eg tenke på kvar eg er og dempa meg veffal ¨før eg eventuelt fortsette ;)

Rundt juletider la eg ein del bilder i mappe som liksom var "mi historie" til denne sangen, så tenkte eg skulle sette bilda sammen til sangen og det har eg lagt å gjort i kveld...i tillegg til dei som låg i mappa har eg lagt til nåken til og tatt vekk nåkken.
Skulla kanskje forklart kva eg meine, men vil tru ein del av dåkke skjønna kva eg meine med dei...Dette er ein av mine favorittar og den gjer nåkke med meg, i kveld når Anneli Drecker sang den på norsk i Hver gang vi møøtes så rann tårene ♥ Håpe eg for deg ikkje øydelegg sangen med disse bilda...
Bilder satt sammen av med til fantastiske LONG DECEMBER NIGHT...
 Det var vel ikkje ein lang desember natt dette heller...men det var ein eller fleire samanhengande lang dag/natt med intense smerter...
 
Etter ein lang dag i hyggelig og arbeidsomt samver, kan eg ikkje få sagt kor takknemlig eg er for at familien min stille opp ♥ men det er litt slik vi gjer det, asså hjelpe litt kvarandre...sjølv akkurat ein del av det i dag burde ikkje vere deira bord!
Med ein nydelig sang ønska eg deg ei herlig natt...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...