tirsdag 2. april 2013

Du store alpakka...


♥ Alpakka ♥ love ♥
…ja og så flotte ♥ draumar kan bli virkelige og disse har eg vært svak for i «lang» tid og har hatt det som nummer en ønske om eg skulle få plass til det ein gang (har planer, må berre vite eksakt korsen eg skal få det til!). Timmen vår har lenge hatt store draumar om å få seg/bygge ein gard!! Men, no har han fått eit til dyr han berre MÅ ha…han prata om det resten av dagen og kvelden i «påskekø» heim til hytta, dagen etter prata han om sine alpakkaer i 9 timar på veg heim…han har store planar for desse vakre og herlige dyra, han dele sine planar med resten av familien og etter ein tur på sjukehuset tidligare i dag (kun prøvetakingar) så kjørte vi forbi «nåkke» og han peika og lurte på om «er det ein alpakkahenger mamma!?» ikkje lenge etter kom det igjen frå baksetet «mamma, vi må ta å få tak i oss ein alpakkatransport»…
We want an A L P A K K A...

Då han skulle i seng tok han fram farens iPad og skulle sjekke alpakkaer…herlig liten tasse og no har eg lovd han at ved første muligheit for å kunne ha det skal vi kjøpe oss veffal to stykke så om nåkken skulle sjå meg (ei tid fram) med nåkken bikkjer og ein alpakka eller to på tur så er dåkke hermed advart...det er då veffal ingen plutselig påfunn men eit godt gjennomtenkt «prosjekt»! - Eg gal sa du!? Litt, men berre litt...
Skulle nåkken tilfeldigvis vere på utkikk etter ein alpakka eller to vil eg anbefale dåkke å ta kontakt med AlpakkaBromma!!

♥ Love at firsth sight ♥

Ønska dåkke alle ein mjuk ♥ varm kveld…
Klem -Anja-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...