tirsdag 16. april 2013

Still miss you ♥

My eyes are not dry and will they ever get!?...Tida leger alle sår sei dei - nåkken ganga i livet har ein berre ein hunda som ein får eit heilt spesielt band til og det er ekstra vanskelig å gi slipp på!!

Heile familien hadde ei ekstrem tung tid då vår kjære «Lisa» måtte reise til hundehimmelen så alt for tidlig ♥ men det er vår oppgåve som hundeeigarar å la dei få sleppe når tida er der, sjølv kor vanskelig det er.
«Lisa» som valp sommaren 2007...

Vi hadde store plana vår kjære «Lisa» og eg ♥ utstillingar, trening, turar, kos og ikkje minst hadde vi lyst å få eit kull til på ho og hadde igjen funne henna «perfect match», men slik skulle det ikkje gå for Lisa fikk ein skade som ikkje lot ser fikse og ho blei sjuk og vi måtte la ho sleppe ein vanskeleg og tung januardag...

«Lisa» alltid klar for nye eventyr...
«Lisa» Cert, BIR og BIS3 på Nordfjordeid i 2009...
«Lisa» flott og flink som mor og blir her kosa med av Timmen vår i 2010...

Eg har ikkje klart å prate om det, ikkje skrive om det før no...prate klarer eg ikkje for det gjer fortsatt vondt - å som eg sakna den lille «skrulla mi»!! Nesten som at det er eit problem at hundane våre knyta seg slik til meg...Det er vanskelig å sette dei til andre, innimellom har dei næraste hundevenner og familie problem med å få hundane spesielt «Lisa» til å høre på deg, for her er det berre «mor» som gjelde ♥ Det går ikkje mange dagane imellom før vi hører frå Katja og Tim Are at dei sakna «Lisa»!! Det var nåkke heilt spesielt med den hunden heilt frå starten av...som einebarn har ho hatt sine små «sære» greier og smelta oss heilt frå starten...
Lykkelegare hund med appetitt på det meste skal du leite lenge etter - det er av og til at man berre skulle ønske at ein kunne få igjen nåkken hundar, «Amy» tanta til «Lisa» var ein slik hund og følte eg hadde igjen litt av ho i «Lisa» ♥ Huff det er vanskelig å skrive og sjå bilde...det er berre så trist, men «heldigvis» har vi fleire hundar her som er spesielle på sin måte!! Ikkje minst er det godt å tenke på at vi har «Lisas» datter «Nora» her ♥ men, eg sette nok litt for store krav til ho no...du må svømme som di mor og være like lydhør og lettrent etc. Men så tek eg meg i det at «Nora» er «Nora» og ikkje slik som dei to andre...
Badegleda var ENORM!! Her er det «Lisa» og Adrian i svevet rett i tjernet...
Arbeidslysta var alltid stor og ho apporterte som om ho aldri skulla ha gjort anna...her frå trening ved Storfjorden i 2012 - herlig vannpasjon og aldri tegn til risting før dummyen var avlevert sjølv om ho sprang 200 meter på land for å avlevere...

Nora har måtta gått at med meg i den perioda eg har hatt to store ryggoperasjonar og elendg tid til å klare å trene hundane - så vi to har ein del å ta igjen, kanskje er det henna tid å få ekstra tid og ikkje minst klare å sette så sterke og djupe spor...........men, det har ho jo allereie klart ♥ «Sky» tuppa vår har også klart det - ho kom hoppande i senga mi den kvelden eg kom heim frå sjukehuset etter andre operasjon og fikk ein dårlig treningsstart ho også, men etterkvart lærte ho litt norsk, så ho kan litt om ho vil ;)

Eg gleda meg over dei fire som er igjen i huset ♥ men tankane kjem innom Lisa enda...måtte ho få springe ilag med mine andre kjære engla i hundehimmelen ♥
Måtte det berre gå lang tid til neste gang vi må ta farvel med ein firbeint venn ♥
Tre generasjonar frå høgre «Ayla» så «Lisa» og heilt til venstre «Nora» vår…
Det aller siste bildet av vår kjære «Lisa»...Kvasneset`s Frøken Lisa...

Vi var så heldig å få leige «Ayla» av Janita på eit kull til - utrulig at vi kan bli så heldige å få ein slik herlig valp og hund!! Må også få takke Siv Julie & Co for lånet av «Solan» ein hund eg falt for ved første augekast ♥ Tuuuuuuusen takk til dåkke alle for at eg fekk mulighet til å ha akkurat dinne hunden her 

Ha dei goe gamle i  - lev, planlegg og viderefør dei i dag og sjå fram og gled deg til dei som kjem  i framtida ♥♥♥

Klem -Anja-

2 kommentarer:

  1. Tusen Takk kjære Anja for at du atter skriv ett innlegg som får meg til å gråte. .... ;-) tenker på Ayla hver dag selv, og da også Lisa som var siste pia til Ayla ♥ ♥ savnet er vondt og tårene kan sitte lett... takk for Ayla ♥ den perfekte hund. Takk for at du har delt dine beslutninger om hundene som også ej har så kjær før du har måttet gjør nokke. Takk for tilliten og takk for perfekte hunder ♥♥ klem

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...