mandag 27. januar 2014

Andre del "før og etter"...

Her er hylla som vi har på veggen over soffan...
 
...Er litt lei for det å vise bilder av så dårlig kvalitet, men ver snill og ber over med meg ;)
Men,
etter helgas "jammer og klag" vil eg vise litt bilder frå kjellaren :)))
Har litt bilder frå før vi begynte å pusse opp kjellerstua, den stua som tilhører leiligheta som vi no nytta sjølve. Dei bilda av "etter" blei tatt heilt med ein gang vi var ferdige så det har komt litt meir til etc. skal kome tilbake med fleire bilder etterkvart, men her er veffal litt...
 Her har det blitt mala ein del trekvitt...lister, vinduskarma, dører og litt ymse...
 
Her står eg i opninga inn til kjøkkenet og ser "heile" stua...
Det har komt til masse meir og fleire detaljar kjem eg snart med ;)
Her er eine delen av stua og opninga inn til kjøkkenet...Bildet under viser litt av den som er på skjenken som står på veggen til høgre på bildet over...På veggen rett fram til venstre ved sidan inngangen til kjøkkenet står tvbenken som eg pussa opp i første del! - rkk her om du vil sjå det...

Her foran tvbenken er nok "sjefsplassen" til min kjære...Hit ned luska han seg når han skal sjå alle MAXprogramma sine...

Må sei det har vore herlig å innrede ei kjellerstue med kun møblar, ting og tang som vi har hatt ståande litt her og der, nåkken ting har eg "gravd etter" då vi har hatt litt vekkstua...Detalja kjem litt etter litt ;)
Så då håpa eg virkelig du vil ta deg ein tur innom når bilda har litt betre kvalitet...
Så vil eg håpe du har betre kvalitet på kvelden enn det er på disse bilda her ♡♡♡
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...