tirsdag 28. januar 2014

Mille og Dennis 2 år ♥

Litt over til det som er litt hyggeligere ;) I dag er dei to frå B-kullet våra 2 år!!

Dennis og Mille 7-8 veker...

Det har som mange har fått med seg lite tid til hund dei siste åra, så det meste av aktivitet og sosialt samver har vore lagt på hylla...
Men, endringar er i gjerdet :)) Eg håpar eg skal få bruke mine firbeinte venner og herlige hundefolk til å samle nye krefter, få det viktige lykkepåfyllet...

Gleder meg til at vi skal få meir tid til hundeaktivitetar jadda eg skal prøve å starte i det små og ikkje ta meg vatn over haude, så då håpa eg at folk har forståing om at det ikkje er full guffe og at eg må sei nei innimellom...Men du og du kor kjekt eg håpa eg skal få det med tur og kanskje litt trening med hundefolket :)) 

Ikkje minst må disse to herlige søskena få sjå litt oftere til kvarandre når dei ikkje bor så langt unna kvarandre!...

Hundehelsing frå stua ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...