onsdag 15. januar 2014

Ikkje prøv det heime...


...Eller nåkken anna plass ;)  Når eg er "ekstra låke" får eg aldri varmen i meg kulda sit liksom i ryggmargen og slepp aldri heilt taket, fryser og det er ganske så ufyselig. I dag stod eg i kjent positur foran vedomnen og varma meg i det genseren var litt over buksekanten og eg sjølvsagt alt for nærgåande på akkurat vedomnen! Årresteike det blei hett der og då og eit merke til på ryggen. Jaja sånn kan det gå og håpe eg har lært til imorra :)))

Så tok eg eit bilde av meg sjølv liggande å huttre oppå lammeskinnet under dyna!! så fann eg kjapt er faktisk svært så lite å velge i då eg "aldri" er på bilde eit bilde av meg frå dei tre siste åra ;)  Uansett kor "skummelt" det er, her er eg!!🙀 Kan med handa på hjertet sei det ikkje fins så alt for mange bilder av meg 😉 #meg #selfie 🙀 Årresteike eg eldast!! :))) 
Fann bilder av meg sjølv fotograf Paul i 2011, fotograf Timmen 2012, meg sjølv 17. Mai 2013 og 14.01.2014 😉
Tidlig i seng under ei stoooor dyne, så på tide å få sove snart no...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...