fredag 27. mars 2015

Det kribla!!...

Deilig duftlys og blomster gjer det litt ekstra i ein småbarnsheim...mamma passa barna i går kveld og hadde med seg ein av mine favorittroser ❤️

...i fingra, tær, mage, hjarte og sjel ❤️ Ja kva skal eg sei og gjer...har så innmari lyst å begynne på nytt med hage, hus og heim!! 
Har jo hatt lysta lenge og trudde eg ikkje skulle klare å vente i fjor, og kva eg gjer i år veit eg ikkje! Nåkken som vil kjøpe huset vårt??? Ja for blir det solgt har vi inga valg og berre MÅ begynne ;)
Eg skygga tv'n for tida då eg er redd eg ser alle programma eg såg sist helg, og det hjelpe så lite når Katja elska oppussingsorogram. Men denne veka har ikkje eg og barna sett noko tv, vi har vel mest kost oss...
Så slike blad burde eg holdt meg vekke ifrå...men tidelig oppe, stille i huset, knekkebrød og litt fint lesestoff gjer morgonen herlig...

Tenkte eg skulle rydde litt og stikke innom butikken for å kjøpe litt blomster og påskestæsj - sia alt av det ligge på hytta. Ein kaffi først og litt drøyming om kva eg skal gjer om ei veke, ein månad eller to og ikkje minst kvar bur eg neste år!?...

Eg har plana, ønske og draumar å følge og no føle eg det er greit å starte...
Får ikkje forlyste meg på hytta i påska i år heller :( Det værste med det er jo at eg ikkje får beskjære rosene og rusla i verda, ja å klipt og raka planta blomster etc. 
Har begynt å beskjære litt ute og må lage det litt koselig utanfor dørene...sjølv om eg aller helst vil begynne ein anna plass ;)

I mellomtida får eg bekjempe mi indre uro for ting eg ønska å gjer...kanskje legge vekk alt som inspirera meg, men like gale at tankane mine veit kva dei skal pendle seg inn på...

Nyt fredagen på din måte ❤️ Det skal eg gjer...
Klem -Anja-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...