tirsdag 17. mars 2015

Første runde nådd

...JIPPI!! Eller? Kanskje litt rart å rope hurra for ha gådd rundt vatnet, men i deilig vårver i dag måtte eg berre nyte heile runda etter at vi i går gjekk eit stykke for så å snu tilbake. Så då ligge eg litt før "tidsskjemaet" mitt, men endra nok ikkje planane enda då dette berre er bonus. 
Kan ikkje sei at tempoet er så stort, men akkurat passe til å gå å skravle i ;) og etterkvart skal det nok gå i Anjatempo igjen...
Egentlig skulla gubben begynt å gå ilag med meg no han som meina eg alltid går for fort!! :)

Tusen takk for lufteturen Janita!!...allereie klar for neste ;)

Kom heim å laga meg ein deilig kaffishake...2 espresso med litt is som eg røre godt i maskina til Katja ;)


Trenge vel ikkje sei at det er pytonrart å gå utan hund!!?...
I morra blir det gårtur til butikken for litt blomsterdekorering ♥♥♥
Klem -Anja-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...