torsdag 5. mars 2015

O'store lykke!!...I

I dag kom legen "springende" tidlig då han hadde nåkken store operasjoner i dag, men han ville sjå på såret mitt...det ser bra ut og det er ikkje like masse veske så det er på veg til å forhåpentligvis tørke opp og faren for infeksjon som vi overhode ikkje vil ha er betydelig redusert!...
Med det og at pumpa no er kobla av skal eg få lov å reise til hotellet, men der er ikkje hev/senk seng skulle gjerne likt å tatt tempurmadrassa under arma med meg bort for den var supergoe i natt men tenke at eg får be om ei dyne å legge under hovudet for det viktigste er å få "ro" til å kome seg. Men skulle ønske eg fekk med meg denne tempur madrassa!! Men deg var gode senge på hotellet også så det går nok fint...kan angre litt for st overmadrassa mi ikkje er tempur heime!!

Legge ikkje skjul på at det blir godt å slippe å høre meir nedrakking på våre nye landsmenn...jaggu kan vi alle reagere på litt av kvart innimellom men det her har rett vore ubehagelig med nedrakking av utenlandske sjukepleiera og ikkje minst av ho som ligge på rommet her ja så blei eg også tatt som utlending og ikkje kan prates til og blir bedt om å gjer forskjellige ting, for å sei det slik at hadde eg hatt ork og litt mindre låkt hadde det blitt eit sant helvete på rom 2006!!...men eg har faktisk klart å holde meg og vore så flink med tanke på det nesten så eg fortjena ein kimono eller kjole/tunika no!...
Det er mange tanka som vandra i og rundt meg, trur faktisk dei tek ein rundtur i skrotten for å kjenne på korleis ting egentlig er...opp i hovudet er det fult no som snakkeredskapen er "ute av drift" og dermed tek eg fram pennen innimellom...
Eg tek litt bilder på mine små gåtura og her er ei lyslykt i glasskoridoren med himmel og bygning bak...orda eg knota ned har ei betydning på fleire måta, kanskje ikkje akkurat skreve ned til den episoda over men kunne passe til den også ;)

Ja kvifor tok eg ikkje med ein kimono eller andre lette, vide og behagelige plagg!! Skjønna ikkje at eg ikkje skulle ta med meg det, men eg ante ikkje korleis eg blei med hevelse og ikkje kor lenge eg skulle bli her!!...Nåkken som ana om her er ein klesbutikk rundt Ullevål sykehus? Heilt sykt å gå på shopping no, men heilt syyyykt med slik hoven rygg og mage også!! Kvifor er det slik at eg alltid bomma med kleda når eg er "umobil"!?...Har med meg devold ull, singlet, gensere og kosebukser - lite kunne eg ant at eg skulle tatt med dei vide svarte tskjortenr/toppane mine eller rett og slett ein slumrekjole som eg er då glad i...Trudde eg var comfy nok, men ingenting av vanlige klede er comfy nok når du plutselig har auka livvidda med 10-20 cm!!... Eller hur!?

Skal ikkje klage asså kjenne eg er litt sliten og vil at eg skal vere 5-6 veker fram i tid!! Då veit eg kanskje om dette har vore vellykka og er så spent på om eg kan bli litt betre enn dei siste fire åra, eller om dette styret her er heilt unødvendig ;) Elles vil eg berre ha det komfortabelt medan eg skal ha ein rekovalen i stillhet og undring...ja, det kan kome litt av kvart ut av det, hadde eg lånt med med ipaden til Katja som ho sa eg kunne så hadde eg faktisk kunne skrive ei bok...

Nok tullball akkurat no...for no skal eg berre ta livet med ro, vente på den vanlige legevisiten også håpa eg det ikkje er lenge til eg går kome meg bort.
I går var dette bildet med utsn tekst...men i går kveld fekk dette bladet tatt ved glasskoridoren her på Ullevål nåkke ord på seg...
Eg rabla og babla og det får tida til å gå ❤️
No begynne eg å øyne eit lite håp om at ting snur mot det betre!!... Ååååå så glad eg blei så glad har ikkje eg vore på nåkken daga :))
No er det mulig at eg kjem heim til Katja sin 11 års dag!!! Truddeikkjd det skulle bli eit problem først, men med meg skal ein aldri vere sikker på nåkke har eg skjønt ;)
Eg ville jo lage tapas eller Anna god mat og kaker  til familie og faddera, meeeen må eg asså hoppe over det i år!!?... 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...