mandag 12. desember 2016

Nye valpa glede så sorg

 Tim Are bada her i 14 herlige valpa...
På andre bildet er det fortsatt 13 med oss som no drikke frå baren...

Nye valpa glede så sorg, og så mykje glede!!...
For bikka to veke sidan kom det utrulige 14 valpa her hjå oss, ja og om du lure så kom dei alle frå same tispe!...
Det kom 7 hannar og 7 tisper der fødselen gjekk veldig fint. Sky var så diger siste tida at eg tenke ho sat pris på kvar einaste av dei 14 som kom seg fort ut ;)
Når fødsel er over og roa senka seg så er det ei spesiell stemning i huset...men det skulle gå litt over eit døgn så blei det sorg i huset då vi mista den eine lille guten, han var den minste å den som brukte lengst tid gjennom fødselkanalen som nummer fem, rett etter han kom det to veldig kjapt.
Ikkje alle har livets rett og naturen ordna det ofte sjølv raskt. Men sjølv om vi kun hadde hatt han i eit døgn og her var 13 igjen er det trist å miste nokon. Tim Are er jo så flink med disse små "han må ta vare på familien sin" sa han når ein ville ha han med ut.

Tim Are vise Sky at det ikkje lenger er liv i valpen slik at ho kan slappe av med det når vi tek den vekk...
 Viktig at barna får vere med å ta del på alle sidene ved det å drive oppdrett...
Ein nydelig liten skatt...

Dei var altså to veker på laurdag og vi kan då begynne å senke skuldrane etter dei to første veken...For etter første veke og når ein ser alt går bra så er vi over ei kneik, men onsdag fekk vi ei ny erfaring her!! Då begynte nokon av valpane å spy ja det såg ut som skvell/gulp frå babyar. Dei får kun melk frå Sky så no begynte hovudet å jobbe på spreng kan det vere herpesvirus? eller noko anna "dritt"? Eine tispa blei slapp elles var alle i fin almentilstand, så blei det litt diare og eg klarte ikkje heilt skjønne kva dette kunne vere. Sky blir vaska bak etter kvar gang ho har gjort frå seg, dei andre hundane er isolert frå valpane...
Eg har eit par ganga i løpet av dagane lagt til dei minste først og så bytta, eles har dei alle ftt fri tilgang til "matbaren Sky" - men for å roe nervane mine så la eg meg rett ved kassa på kjøkkengulvet med den eine tispa på brystet og roa meg med at dei mulig hadde spsit for mykje. Torsdag var eg utom veterinæren å snakka med han og ville også konkludere med at mage- og tarmsystemet nok var overbelasta. Herreminhatt trudde aldri eg skulle oppleve det når eg no har det største kullet eg har hatt, men slik er asså stå!! Sky har mengde med melk og ho sjølv stakkar får så mykje mt som eg aldri før har idd ein hund, men ho er såååå tynn...

No har dei så smått begynt å drikke frå "baren" så skal dei strakst få graut og det vil nok lette på det verste trykket til Sky slik at ho får behale litt av næringa si sjølv. 

Vi er altså berika med 13 valpa og gleda oss for å sjå dei vekse opp ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...