torsdag 7. januar 2016

Drittbikkje*...

...Jepp, vi har ei skikkelig drittbikkje!! ;) 
Etter ein herlig tru nedi Storhaugen og på berga der Berta fikk springe rundt å snuse og kose seg aleine, med godbitsøk der nasen fekk brukt seg litt ekstra.
I det vi går opp igjen så springe ho rundt og kjem plutselig stolt tilbake med noko som først lika ein liten kjepp som ligge fint på tvers i munnen og skal avlevere noko til meg...eg nedi lomma og finn fram ein godbit og i byte for den får eg ein frossen drit!! Jepp, slik er det med hunda som finn ting og lika å avlevere...eg berre takka for at det er fem minus slik at den var gjennomfrossen så med andre handa nedi lomma for å ta fram ein skitpose og vekk med den.
Herligste lille jenta vår er full av små påfunn og med ein nase som jobba iherdig - Drittbikkje* = BERTADENKREATIVE ♥♥♥ 
Ein dag fylt med tura og firbeinte, Tim Are har med ein klassekamerat heim og Katja er med ei venninne så dagen har med det flott innhald!!

Herlig ved sjøen i dag...
Som eg har sagt så er vi ikkje akkurat A4, men eg trur resten av husets tobeinte hadde fått hetta om dei måtte ta imot alt dei kjem med :)))

Ha ein innhaldsrik dag!!
-Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Convoy

Turens første stopp på Åndalsnes der Cecilie satt frå seg bilen sin... Det har vore så mykje eg skulle og ville fortelje om, men med f...