fredag 21. juli 2017

Draumande N-kull

Kan vel ikkje sei anna enn at eg er ein draumar...satt å gjekk gjennom alle namneforslaga mine på n og fann ut at det ikkje passa til dei og dermed måtte det kome nye namn på blokka mi. 
Det vart sjølvsagt på N men det måtte bli noko som passa til både valpane og "meg" så då vart det lett og sjølvsagt litt drauming...I kveld fikk eg tatt nye bilde av ovuda til kvar enkelt, og ståbilde kjem snart ;) 
NO47764/17 Kvasneset's Now just a dreamer
- Å som den draumaren eg er må det sjølvsagt vere namnet på jenta som vi skal setje ut på for...

NO47765/17 Kvasneset's Not gonna lose my dream
NO47766/17 Kvasneset's Never stop dreaming
NO47767/17 Kvasneset's Never leav your dream
NO47768/17 Kvasneset's Now you start dreaming

Ein skikkelig herlig liten gjeng som vralta rundt he tjukk og go...Dei to største har allereie bikka 4 kilo!! 
Å som kullet og alt anna gå eg draumande omkring med alle herlige firbeinte rundt meg å sulla med mitt ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...