søndag 25. februar 2018

3 år sidan...

...min 3`dje operasjon som vart utført på Ullevål i dag!...

Dette posta eg på instagram 1 år etter operasjonen på Ullevål som var for tre år sidan i dag...Smerter, tur, trening, meistring og ikkje minst det å lære seg å leve med kroniske store smerter!!...

Ein operasjon som eg håpte skulle prøve å få meg litt tilbake slik eg kunne nærme meg der eg var før første operasjon. Eg håpte den skulle "virke" betre enn den gjorde, men alt må nesten vere uprøvd slik situasjonen har blitt. 
Eg unna ingen å gå gjennom ein operasjon der du er lovd å skulle bli bra, ja sjølv når eg spurte om komplikasjonar så fikk eg til svar at det kun var snakk om at eg kunne blø ihjel om dei traff hovedpulsåra, men den sjansen var så liten at det skulle eg ikkje tenke på. At eg kunne bli så mykje vere i ryggen og ein nerveskada fot hadde eg aldri trudd skulle skje!!
Eg kan vere bitter når eg ser tilbake, og veffal på korleis dei på Ålesund sjukehus har takla det i etterkant, men eg kan ikkje gå å vere bitter i kvardagen for det hjelpe meg veldig lite. Eg må berre passe på å gjere øvingar, gå tura og klare det som eg har satt opp for i det heile halde meg oppegåande. Men i det siste har eg kjend på ein frustrasjon der smertene helde på å få overtaket og då må eg berre mobilisere og finne meg små delmål som gjer at eg får den lille energien eg treng for å gjennomføre tur og trening slik at eg er litt sterkare for kvar dag. Ikkje minst få små mål med opplevingar undervegs...eg har mykje som hjelpe meg å sjå positivt framover no i vår og eg gler meg!!

Litt mindre smerte skulle eg tenkt meg, litt mindre utmatta, og dei andre bivirkningane som kom etter operasjon 1!!...For å ikkje få sove skikkelig og nattesvette er utmattande i seg sjølv, ja og ganske utidig spør du meg ;) 
Dette bildet vart tatt ein dag motivasjonen for øvingar var heilt på botn...men ein tur på fjellet og øvingar der når eg var varm gjor at det vart litt denne dagen også ;)
Ikkje gi opp!...Uansett dag så klare du å gjere ein øvelse!!...
Ein må berre jobbe med seg sjølv slik at ein kan bli litt sterkare. Å sluntre unna ein dag no og då er ikkje bra!...

Det som forundra meg er at det fortsatt er nokon som operera med lovnad om at folk skal bli heilt bra!! At dei ikkje ser på kor alvorlig det kan bli om nokon ikkje er like heldig med slik skiveprotese operasjon...Det er ikkje utan grunn at ein del offentlege sjukehus har begynt å sei nei til slike operasjonar, det er ikkje fordi dei ikkje vil hjelpe deg, men dei skåna deg om du faktisk skal vere uheldig å få slike komplikasjonar så høyr kva dei beste i Norge sei og vere kritisk til inngrep...det kan faktisk redde livskvaliteten din!!

Husk...Livet er no og du må gjere det beste utav det, å starte treninga og bevegelse er vondt og det vil gjere vondt lenge, men i det lange løp gjer det deg godt og du blir sterkare!! Tren riktig indre muskulatur over tid og ver nøysam og du vil sjå at det vil bli betre!!

Tren litt kvar dag for det er den beste vegen til målet!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...