tirsdag 5. mars 2019

Magnolia draum...


I magiske London er det så mykje å sjå, ja så mykje eg vil sjå...
I dag er det 1 år sidan eg kom kjørende til London for første gang, men denne gangen gjorde eg det enklare med å ta fly. Etter sist tur i mars kom eg heim å få veke etter kom alle dei flotte bilda av eit vårlig London.
No var det sommar i to veke før eg kom hit så dermed er det sjølvsagt litt surt no. Men, det gjorde slik at naturen vart vekt til live litt før den skulle å gir meg ein stor bonus for turen min hit 

Søndag kveld gjekk eg ut på tur å då eg runda første hjørnet slo drufta mot meg å fylte meg med glede...eg gjekk å prata i telefon å dei lurte på kva eg hadde fått i meg, nei ingen alkohol berre rein natur som gav meg ny energi  å enda litt betre humør!
Smilet er på å eg er sjølvsagt i Notting Hill...Det er sjølvsagt alltid ein del å sjå der, men no er eg litt hekta på Magnolia.
Her kjem først litt forskjellig frå Kensington and Chelsea - Notting Hill.
Heilt magisk å få oppleve dette...berre Wisterian som mangla, men så mykkje kan eg ikkje spørre om ;)
Eg går rundt og rundt å tek bilde, kjenne på lukta med lave skuldre.
Ja så lave at eg gløyme det meste...som å spise jepp eg stoppa for å ta bilde er greit, men verre for å spise.
Men, då eg var nesten ferdig med Hyde Park å kom til "Hyde park corner" då kom ei skikkeleg regnbyge så eg søkte tilflugt ved ei kaffi-/matsjappe å tok meg ein enkel latte...
Bevega meg rundt og rundt, hit og dit, litt fram så litt tilbake. No er eg i Westminster - Bayswater å her var det heller ingen ting å sei på fargebruken...
Det er så herlig vakkert og fylt med kontrastar! Bygningane, fargane og dei vakre Magnoliane...
Ved denne raude døra og dei lekre pastellane kjem det opp at eg no er innom området Kensington and Chelsea - Holland Park - å Holland Park den skal eg kome tilbake til!
 
I går gjekk eg til den store gullmedalje...å må nok innrømme eg var litt skeptisk på korleis ryggen ville bli etter ein slik dag for då eg datt saman på undergrunnen var det ikkje mykje av meg som ville reise seg å gå igjen :))
Men sta som eg er måtte eg innom ein butikk for å finne badetøy som eg overhode ikkje orka å bruke i går kveld og litt mat.
Men i dag funka kroppen igjen etter ei lang avslapping, sola skine å det håpa eg vare ei god stund!!

London du er magisk og full av liv...hadde eg vore "litt" yngre så skulle eg kanskje ha flytta hit..!? 😱
Jaja sånn kan det også seiast for ei som eigentleg ikkje er "byjente" :)

Nye eventyr venta no når eg igjen går ut i London’s gater 
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...