onsdag 15. mai 2013

Posekroner


Denne her i tre er berre så tøff#stilig#rålekker...
 
…er berre eit namn på nåkken av alle dei flotte varene i butikken no og må berre dele nåkken bilde av dei!!...Eg må berre få “skryte” litt å sei kor masse fine varer vi har ;) Det er litt her og litt der for ein kvar smak, det står litt rundtom, er du heldig så ser du nok heilt sikkert ei “hybelkanin” eller to, litt sand på golvet eller litt støv på hyllene. Jadda, alt skal vel eigentlig vere på stell til ei kvar tid, men det rekk vi nok ikkje over. Vi prøver så godt vi kan, men det er ikkje alltid godt nok – men eg ser det også som eit godt teikn…

 Her er eit bilde frå kvar side av bordet...

Det har vært og fortsatt er veldig hektisk på blomsterfronten, men nyte varer har også strømt inn, og det DET lika vi godt!!

I dag kvar dag har vi flotte kundar innom, men nåkken gir deg innimellom det lille ekstra hadde vi ei kjempe skjønn dame innom, ho var først innom ein gong og etter ei stund rundt om i vågen kom ho tilbake for å handle meir, vi fikk så flotte tilbakemeldingar på butikken og alle dei flotte varene om du er innom her, vil eg berre sende deg igjen ein ekstra takk fo å gjere dagen eit hakk betre ♥♥♥ Ein annan kunde som var innom var overvelda av butikken og meinte på at vi hadde nåkke unikt………Eg skjønner ikkje heilt korsen eg skal klare å “gi opp” dinne draumen av ein butikk, men om ikkje eit mirakel skjer på korsen eg kan kare å drive vidare så må eg berre gjer det…så då er det berre å kose seg så lenge det skulle vare…
Her ser du litt oppå og rundt benken og bordet...
Oppå bordet står diss lekre lysholderane som vi nett har fått inn vi har hatt liknande inne tidligare, men disse er nye i butikken no... 
 Stilig lyslykt eller vase...
Zinkfat med forskjellige sølv lysestakar frå forskjellige leverandørar...


Vi ønskje dåkke alle ein herlig kveld  ♥♥♥Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...