onsdag 16. oktober 2013

Fin kveld

Ingenting kunne gjort kvelden betre...enn at ei god venninne kjem på besøk og vi skravla i soffan med kvar din store gode tekopp...Neste gang skal eg dra den litt lengre, eg skal sitte oppreist og så litt til...


Vil ønske alle som titta innom her ein fortsatt fin kveld og ein herlig ny og fresh morgondag!! Eg er litt oppglødd i dag...med tanke på planar for framtida, eg er der at eg no må opne nye dører for nye draumar og er litt spent på kva dør eg til slutt opnar...Uansett skal eg farge den reisa på akkurat min måte og håpar det ikkje tek lang tid før den reisa kan begynne :)
Uansett status, livsgnist, hemningar eller ei, må ein sette sitt merke og sin farge på sitt liv, leve livet medan du er her, kjemp imot urett og vanskeligheter - ein dag håper eg du ser at det er verdt det. Håpar mitt neste kapittel skal inehelde masse latter, livsgnist, omsorg, glede og ein god posjon pågangsmot for eg trur det blir nåkken prosjelt!...Eg har måtte avskreve nåkken dramardei siste par åra, så då må eg bunkre opp nåkken nye :) eg har ogdå folk rundt meg som eg gjerne vil ta med og oppleve det nye kapittelet ilag med!!...


Tusen takk kjæraste Janita for at du sitte så lenge og "holde ut" at eg ligge og rista i soffan ;))) Det var ei herlig avslutning på dagen...ekstra Nattaklem...
Klem -Anja-

1 kommentar:

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...