onsdag 5. august 2015

Naturlig medisin...

...for tanka, dårlig form og ymse anna ;)
Herlighet kor godt det var å endelig kome seg til Vonhytta igjen etter ein måned med tur kun i "lavlandet"...prøvetur til Sulanissen for eit par daga sidan og i dag hadde eg og Katja oss ein lang og fin tur på Sulafjellet!
Har funger greit etterpå, men litt verre no i ettermiddag/kveld, men tenke det ikkje er så mykje verre enn vanlig så det er superbra :) såå om det kjem ta at eg har vore på fjellet eller søtte å spist ilag med folk skal eg ikkje sei...
 Vakkert mot Sukkertoppen, Hessa og Ålesund i dag...
Tøffaste Mille måtte vi prøve å sette på den største bukkende bruse, ho satt der ho og såg ikkje ut som ho hadde mykje imot det heller. Hadde selen og band på og stod rett bak for kunne ikkje risikere nåkke ;)
Måtte teste sjølvutløysaren ved nissehuset...
 Ein spretten skatt og bevis på at det ikkje berre er Tim Are som har "masse sprett i seg"...
Hekje vi fantastisk natur vel!?...Ikkje rart eg håpa på ein strålande haust slik at vi får nytta oss av alt dette!
 Sky satt sykt pris på ein herlig tur og litt "mammatid"...
Langs demninga, vatnet her var drikkevasskjelda til Sula kommune då eg var jente ;)

Møtte ein kompis av Tom ved Von og han lurte på kor det gjekk med ryggen min?..Nei, det er nok ikkje så bra. Ja han tenkte sia eg klarte å kome meg opp... Det er kun staheit!! :)) 
Dei galne og stae he det godt på eit vis ♥♥♥
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...