lørdag 6. februar 2016

Hotellpute...

Dei kvite baki der er ei stor pute...


Ja det er faktisk noko eg har undrast over... Kvifor heite det eigentleg det? Når eg kjem til butikken for å kjøpe store putetrekk har eg fått "åååå e det til hotellputer!?" "Jaaa, store putetrekk"....... Kvifor hotellpute liksom!? 
Eg er ikkje akkurat den som trakka ned dørene på mange hotell, men nåkken har det blitt og eg har (trur eg) til gode å få store, mjuke, deilige, delikate, og meget komfortable puter på eit hotell så vil eg berre prøve å unngå å tenke på at eg skulle hatt med eigne sengetøy så hadde eg slept å tenke på kva som har lagt her før!!! Men, likevel skal eg fortsatt svare ja takk til hotellputetrekk...
Akkurat plass til hovudet...
Har tatt bilde i ein vinkel slik at drn faktisk ser stor ut...

Rare ting eg kjem på, men slikt er det som undehelde meg etter Nora er ferdig lufta og eg skal prøve å søve innafor den lille søte firkanten eg har fått utdelt til å ha hovudet mitt på...

Så plutselig fanga noko anna meg så eg håpa eg kan drøyme om når augene blir seige nok og sig igjen ;)

Elles er det rart å vere her utan barna våre ❤️ Sende dei ekstra tanka om god søvn etter dei har vore sjuke heile veka med høg feber og no hoste... Sov godt og drøym søtt skattane mine ❤️ glad i dåkke ❤️❤️❤️
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...