torsdag 1. september 2016

Sulafjellet

Eg og hundane nyte det beste Norge har å by på...

 ...Har mange toppar å forsyne deg, men sjølvsagt ikkje høge og så veldig spektakulære men absolutt herlig turterreng med fantastisk utsikt!!
Eltrane er og blir min favoritt, men Svanshornet og Vardane er fine tura...ein dag i august tok eg med meg eit par firbeinte og tussla oppover til Taustua, og som stort sett hadde eg med ein ransel med litt mat og klede for ein veit aldri kor lang tida blir i fjellet.
Heldigvis for den sekken mi ;) for eg ville ikkje snu då eg var over den kjedelige vegen - ja, eg er så glad i å gå i ope landskap vettu...Så turen gjekk vidare forbi Rollonhytta, opp til Svanshornet der eg og dei firbeinte satt å berre naut utsikta og livet i seg sjølv...sol, vindstille og fantastisk natur det er slikt vi gjøyme trygt i minnebanken til dei aller væreste dagane i vinter. 
 Vidare tok vi turen til vardane...mamma ville hente med i Langevåg så då gjekk vi ned via Vonhytta til Vasskummen. Ein super tur (har kun tatt den frå andre sida før) som ein berre kan nyte og det vise at ein ikkje må på dei høgste toppane for å få ekstremt fine turminne og ro i sjela...
Keesha med Hareid i bakgrunnen...
 Frå Vardane mot Ålesund...
Mot Ålesund...
 Mot Storfjorden...

Ut på tur alltid sur, jepp kroppen er sur men humøret på topp!!...
Klem -Anja-

1 kommentar:

  1. Tenk at alt dette planlegges ødelagt og tivolisert av gondol for masseturisme, sprenginger av anleggsveier, bygging av «utsiktspunkter» (som om ikke Sulafjellet tilbyr nok av fantastiske utsiktspunkter allerede! Og kommersialisering av den vakre naturen som vi har fritt tilgjengelig og fri for inngrep, for alle.
    Selve Rundhorn planlegges sprengt i filer, for at Flakk gruppen bygger toppstasjonen. Området vest for Svanshorn vil forringes for alltid med en motoriisert og bråkete mellomstasjon og kjøsker for ymse souvenirer made in China. Stillheten skal byttes med ramaskrik fra to zipline. Sårbare arter skal fortrenges og skades, naturen skal forsøples, innbyggernes hjem skal eksproprieres, naturen privatiseres (uten tilbakefallsrett!), men Flakk gruppen må tjene visst mer penger.

    SvarSlett

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...