fredag 31. mars 2017

Puppies * Valpa født 30.03.17 - leveringsklar 25.05.17

Det gjekk "litt" fort med planlegginga og ventinga på valpa denne gangen - (les gjerne om overraskelsen her)!
I går tre veker og to dagar etter eg oppdaga det kom det 11 kraftige og livssterke valpa til verda!! 4 svarte gutar, 4 svarte jente og 3 gule jente blir tatt veldig godt vare på av Berta.
 Her er Berta og tre valper under fødselen...Det er fantastisk å kjenne livet inni magen samtidig så ein høre lydane av dei som er komen ut...
 Fortsatt ikkje ferdig og Berta har lagt seg til ved siden av valpane for å vente på neste som kom...
Å som det ser ei har allerie gjort seg bemerka med tanke på stil...
Eg blir aldri metta på det her *
 Omsorgsfull og veldig flink mor... Perfekt*
 Salt & Pepper *
Ikkje ønskelig å få ein farge som ikkje er godkjend og dumt er det når dei tre største tispene er gul, men sånn er det. Godt å kunne registrere dei slik at ein kan konkurrere i ein hundesport for dei som ønska det, eller er dei faktisk like gode familiehundar som ein svart ein...
Fødsel i går så rekna eg meg 8 veker framover og kjem då til 25. mai som er Kristi Himmelfartsdag og sikkert ei fin langhelg for eventuelt å reise avgårde for å hente valpen med seg heim...
30.03.2017 kom det 11 valpa etter følgjende kombinasjon: 



Kvasneset`s In Long Desember Night
 
 SE U(U)CH JEUW-13 WW-14
Caci`s Hit The Road Jack  
IE CH GB CH Clandrift Dark Legend 
SE U(U)CH JWW-08 Caci's Strip and Tease 
 Kvasneset`s Himmelske Honoria (res. CC)
 SEU(U)H VWW-14
Boppalooza Jungman Jansson
 Kvasneset's Frøken Lisa (CC)
 
Kvasneset`s Just For Fum (CC) 
 

SE VCH NORD UCH INT UCH Inkwells Final Guess 

 Belsud Black Taurus
SE U(U)CH Inkwells Guess My Name 

Lavender Sky Black Brianta 
NUCH NVCH Kvasneset`s Braveheart 
 Multich Carnival Night Black Brianta 


Har nok uroa meg veldig pga at Berta er litt ung, men fødselen var over på 4 tima og 10 minutt og ho var så flink med navling og ta seg av dei.
Ho er veldig lik sin mamma Sky der ho ligg å passa på kvar valp i kassa rett ved senga mi...det blir ikkje masse søvn for kvart lite pip så er eg der å ser om alt er som det skal.
Pappa "Bobby" på fjellet onsdag morgon...

I og med vi ikkje har planlagt dette ned i minste detalj har vi ikkje laga lange venteliste slik det er før kvart kull så dermed har vi ein del ledige valpa til dei rette...så er du interessert i ein herlig familiehund og tur kamerat så ta gjerne kontakt med oss!!
Eg sei at eg alltid står for det eg sei og har gjort!...eg kan ikkje sei at eg står for å ha tatt denne kombinasjonen no, men når den først er her så står eg vireklig inne for at det er gode foreldre med ei stamtavle som eg absolutt står inne for!!...Veldig dumt at eg ikkje har plass til ein valp til heime, men har kanskje ein venn rundt meg som har lyst til å ta vare på ei for meg i fellesskap!? 

De kan kontakte meg på 900 18 619 eller anja@kvasneset.com

Ha ein fin dag!!
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...