tirsdag 30. juli 2019

Kryssa fingre...!!

Det innlegget her låg upublisert så då måtte eg berre trykke på knappen...å om 2 veke vil vi nok vite om der er nokre små spira i magen til "Maya" ♥ 

...Å eigentleg alt anna også, ja liksom ingen ting som kan forbli ukryssa akkurat no!!
Sommaren har så langt bydd på seg sjølv å med det kan det meinast akkurat slik sommar vil å kanskje ikkje akkurat slik vi hadde tenkt. 
Mange små og "kortreiste" opplevingar med og utan firbeinte, men sist i sentrum var det nok dei firbeinte som igjen sendte oss ut på landevegen...

Åååååå du hildrande du kor vi gler oss!! 
Eg har sånne sommerfugla i magen som gjer at eg mest går rundt å hoppa og kvitra.

Det skal bli spennande å sjå om R-kullet vårt faktisk blir Reason to Love eller Rave to the moon(?)
Dei nøye utvalgte og godt planlagte:
Rotherfield Reason To Rave x Kvasneset`s Keep Your Head Up...
 Meir utfyllande stamtavel finne du på heimesida vår http://www.kvasneset.com/valper.html
Vakringar ♥ 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  


Eg og Katja tok asså turen om Sverige på veg heim frå hytta i år...! Vi starta tidlig å kjøre inn over Finnskogen med retning Borlänge og prøve med nytte stemnemøte med den vakre irske svensken "Bolt"...!
Det var han eg først hadde tenkt på til Maya, men så vart det fristande å også prøve han på Sky som gjekk tom tidligare i år...så no kryssa vi fingre for at det her skal gå!!


På veg heim traff vi på mykje vakker natur...å når eg tenke meg om så skulle eg nok tatt meg betre tid slik at eg kunne sjå litt meir, men men det blir kanskje neste gang(?)...

Vi gleda oss og håpa at hausten kan by på nye valpespira til TeamKvasneset!! Å er du interessert i ein valp frå oss så ta gjerne kontakt..!!

Her blir det ei spannde tid framover...
Klem -Anja-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...