fredag 7. september 2012

Klubbkveld...


Etter nåkken «over hopp» blei det klubbkveld her hos meg igjen…Planla ikkje store greiene, men når hauststormen susa rundt hushjørna er det godt med  suppe – valet blei då enkelt med ei "herlig" ostesuppe…

Den alltid så hjelpsame Katja var ute å klipte rognebær til meg så då måtte bordet pyntast litt, det er alltid koselig med friske blomster og masse lys i tillegg til rognebær og litt lotus blei det eit lite haustbord…

OPPSKRIFT OSTESUPPE
Kok opp 1 liter vatn med buljong:
1 kjøttbuljong
2 grønsaksbuljong

Rør inn osten:
2 naturell Tine kremost
1 krydder Tine kremost

Ha oppi ferdig stekt:
1 pk kjøttdeig
1 stk paprika
1 stk purreløk

* Server den gjerne med kvitløks bagettar eller liknande…

Til dessert blei det is som eg ofte brukar bjørnebær til, men i dag blei det lune blåbær og brownies…
Til slutt må eg takke for ein koseleg kveld - så blei det opprydding og litt småtussling, lufting av hunder etc. før mørket senka seg over heimen...Natta 

Ønsker dåkke ein koseleg kveld 
Klem -Anja-


La dette inn på Nib sine sider i og med utfordringer der denne mnd var "Inviter"...Ikkje er bilda tatt i dagslys etc. men bare la det ut i og med eg er på gang med blogginga igjen (håper eg)...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kullet er godkjent...

...kom tikkande inn på e-post ikkje lenge etter vi var komen heim etter tur til veterinæren. Etter helsetest, vaksinasjon og ID-merking vart...